söndag 2 november 2008

Dags att börja om...

Tänk, inte trodde jag att det var snart ett år sedan jag satt här senast. Tiden har verkligen gått fort under detta året och mycket har faktiskt hunnit hända, både beträffande inredning men även privat.

Det återstår inte längre särskilt mycket av det ursprungliga möblemanget från dess att vi flyttade till vårt hus. Jag har sakta men säkert bytt möblerna under åren och det enda som kvarstår från den oljade eken är tv-möbeln och den kommer försvinna så fort vi köpt en ny TV. Vår familj innehåller nu 4 medlemmar ur det mänskliga släktet + vår hund och katt såklart. Och för att inte glömma, jag är inte student längre=)

Jag tänkte inleda med att välkomna vårt senaste tillskott, lilla Ellie, till världen. När du föddes blev vår familj komplett och jag är så lycklig att just du valde oss till dina föräldrar.

Inga kommentarer: