torsdag 6 november 2008

Underbara Ullared=)

En av mina favoritaffärer är definitivt Gekås i Ullared. Där kan man verkligen fynda allt mellan himmel och jord. Vi brukar åka dit ungefär 2 ggr om året och shoppa allt från barnkläder, julklappar till inredning. Nu senast när vi var där hittade jag äntligen en taklampa som kändes rätt för vårt matsalsrum. Jag tycker om den sååå mkt, och den var verkligen inte dyr heller. Tänk vad en lampa kan göra när den kommer på plats. Har faktiskt tagit en bild på lampan och tänker visa den här på min blogg. Med på bilden syns även det bord med stolar som jag fyndat på blocket. Tyvärr är bordet väl litet och sambon och jag ska snart snickra ihop ett större bord, men vi måste bara alstra lite energi till innan dess. Observera oxå att stolarna ska få volangkjolar, men som sagt det är ett av massor av syprojekt som jag måste ta tag i.

Inga kommentarer: