onsdag 14 november 2007

Vackra vill-ha saker

Nu på fm har jag tagit små pauser från pluggande och istället tassat runt lite inne på olika inredningssidor. Tyvärr innebär ju det att man blir mer eller mindre deprimerad eftersom det finns så mkt vackra saker som man så gärna skulle vilja ha. Mycket av det är säkert onödigt plotter i andras ögon men för mig är det dessa saker som skulle göra vårt hem komplett. Tänk vad skönt det skulle vara att kunna köpa allt man vill ha på en gång, istället för att behöva göra som jag, köpa en sak åt gången med väldigt lång tid emellan. Det känns som att jag aldrig kommer att komma till den punkt då jag känner mig klar. Tänkte tortera mig själv ytterligare genom att lägga in lite bilder här på några av de saker jag drömmer om att köpa från http://www.systerlycklig.se/ .

Såna här klistermärken tycker jag är himla fina men det blir aldrig av att jag köper dem, varför vet jag inte riktigt, priset är ju egentligen inte så farligt men jag kanske är rädd att jag inte klarar att bara beställa en sak från denna fantastiska sida.

Den här trälådan tycker jag är så fin. Vet inte riktigt vad jag skulle använda den till men jag skulle bli väldigt lycklig om jag ägde en sådan.

Denna kökshandduk skulle bli fin i vårt kök. Skulle vara passande att köpa två så skulle de kunna hänga under vår krittavla.


Som vanligt skapar Lisbeth Dahl otroligt vackra saker och denna fina lanterna är inget undantag. Jag vet inte riktigt vart jag skulle placera den men i vårt hem finns alltid plats för så vackra saker.

3 kommentarer:

Nina sa...

fina saker du visar - jag skulle vilja ha en ny vinterjacka just nu....och en jättejulstjärna ....
hoppas du får en härlig helg och jag har också fina märken till ljus i min butik men har inte köpt några själv.... och dem är fina jag lovar....kramelikram

Ann-Catrin sa...

D u har en jättefin blogg och du visar fantastskt härliga saker. hit komer jag absolut kika in igen. Har själv rn liten blogg nu, du får gärna kika in om du har tid och lust

Anonym sa...

så roligt att kika in på din blogg...du ska veta att du är en stor inspirationskälla och en underbar vän! kram elisabeth