onsdag 4 april 2007

Så många projekt, så lite tid

Ohhhhh... det riktigt kliar i fingrarna, jag vill sätta igång med mina målarprojekt NU. Har nu samlat på mig flera möbler som måste målas vita inom en snar framtid. Det är ett litet bord, ett linneskåp, snart ett skrivbord (ska hämtas idag) och kanske vårt köksbord med stolar. Jag vet att det skulle innebära en stor förändring i vårt hem om jag fick tummen ur och påbörjade projekt målning men det har verkligen varit svårt att få tiden att räcka till åt detta. För när jag har målat dessa möbler kommer jag även att möblera om en del, och förhoppningsvis får jag då till en bättre lösning än vad jag har idag.

Jag har målat mycket vitt det senaste året och några av de möbler som råkat ut för penseln är min älskade, omklädde fotölj med fotpall som jag inhandlat på loppis för runt 150-200:- samt en furupiedestal som oxå hamnat under penseln.
Här kan man se bilder på de båda

Inga kommentarer: