fredag 20 april 2007

Världens underbaraste

Så idag har jag äntligen fått mina överraskningar, för de var faktiskt 2. För ett tag sedan berättade sambon att han hade en överraskning på gång till mig. Trots att han vet hur nyfiken jag blir, eller kanske just därför, berättade han att ngt skulle hända inom en månad. EN månad, ni förstår säkert hur knäckande det känns att veta om att man har ngt kul att vänta men att det kommer ta flera veckor innan man får veta vad. Även om jag till en början försökte att pressa ur honom ledtrådar lyckades jag ändå förtränga det hela och veckorna gick. Men till slut kom ögonblicket jag väntat på;), mina överraskningar avslöjades. Den första var att vi ska gå ut o äta på restaurang samt gå på bio och den andra låg i ett paket som jag fick leta reda på. Gissa om jag blev glad när jag upptäckte att innehållet i paketet var ett presentkort på min favorithårsalong - jippi. Jag unnar mig sällan ngt annat än inredningspryttlar och blev därför så underbart glad när paketet innehöll ngt som måste spenderas på mig personligen (för tänk så mkt fint man skulle kunna handla för den summan som frisören kostar). Så nu ska jag så fort som möjligt masa mig iväg till frisören och få en "extreme hårmakeover"=).

Min första tanke när jag fick paketet var "ska vi lägga så mkt pengar på mitt hår", och när jag frågade min sötnos om det visade det sig att han, för ett bra tag sedan, fått ett infall och spelat några rader på Keno. Turen hade varit med honom och han hade vunnit lite pengar. Detta har inte han berättat för mig, men visst är han gullig min kille; när han väl vinner ngt så spenderar han dom på mig. Han har verkligen ett stort hjärta min lilla älskling. Puss på dig älskling om du läser detta, hoppas att du fattar hur mkt detta betydde för mig!

2 kommentarer:

Nina sa...

men vad gulligt - jag behöver också gå till frissan.... kram

Stina sa...

Men vilken go gubbe du har. Puss Stina