torsdag 19 april 2007

Min önskelista

Nu har jag suttit i över en timme och bara dreglat över allt fint som finns ute i nätbutikerna. Skulle kunna handla upp en hel lön på en kväll men eftersom jag fortfarande har lite vett kvar i
skallen (observera lite) så har jag bara gjort upp en önskelista över de saker som jag blivit förälskad i och tvivlar på att jag kan leva utan=).













Samtliga bilder är från Fridas Gård. Där finns verkligen så mkt fint, man blir helt salig av att bara sitta o titta.

Även om jag tyvärr blev fast här vid datorn har jag hunnit lite annat än att bara "fönstershoppa". Idag har jag äntligen påbörjat målningen av min nya kökssoffa och linneskåpet. Båda behöver en strykning till och den SKA jag hinna imorgon på fm var det tänkt. Får se bara om sambon tänker likadant=) Bilder på de spektaklen kommer senare! Ha en fortsatt bra kväll!

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Den där sidan Fridas gård ska man helst inte gå in på alls ju.. Såå mycket snyggt!

Nina sa...

ser framemot bilderna och fridas har jättefina saker kramizzzzz