onsdag 18 april 2007

Vem har snott min energi

Idag är det tredje kvällen jag saknar energin som krävs för att orka gå ner i källaren och måla mina nya möbler (kökssoffa o linneskåp). Vet inte riktigt vart min forna energi tagit vägen, kanske har Thea snott den av mig för den busungen har så att det räcker för oss båda. För att inte känna mig alltför onyttig har jag försökt göra lite annat smått o gott dessa dagar. Igår hann jag både frosta av frysen och sy lite och idag har jag städat av i köket och fixat i skafferiet. Nu till kvällen är planen att jag ska skriva rent mina recept. Men jag vill verkligen ha tillbaka min ork igen, jag vet att jag är elak, men jag hoppas faktiskt på att det ska regna imorgon så att jag kan gå ner mitt på dagen och slipa samt måla lite. Får leta upp några spindlar o döda här under kvällen.

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vissa dagar är det sådär, jag tror det måste vara så för att man ska fyllas av energi igen.. Hur konstigt det än låter.. Man töms och fyller på liksom.. Nog bara nyttigt så vi hoppas på regnrusk imorgon ;-)

Nina sa...

Och du när du hittar energin spara lite till mig för jag skulle behöva det också ! kram

Ida sa...

mia: Det låter faktiskt inte så dumt. Fast idag känner jag verkligen inte hur energin strömmar till. Thea har hållit oss vaken till o från hela natten så nu ör jag otäckt trött=(

styggalillaloppan: Får jag energi över så delar jag gladeligen med mig till dig. Delar du med dig av din goda smak då;)

Stina sa...

Puss och Tack, vad söt du är./ Stina