måndag 30 april 2007

Ett "gammalt" projekt

Oj nu var det visst väldans länge sedan som jag sist skrev ngt här *skyller skuldmedvetet på det vackra vädret*. Har legat lågt med projekt inomhus den senaste veckan o istället pysslat lite i trädgården, dock har inget stort skett där som är av intresse att visa här, men det kanske blir så småningom. Jag har under den gångna veckan insett att jag är som mest aktiv med projekt och dylikt de veckor som sambon jobbar kväll. Tror det handlar om att jag blir lite rastlös eftersom jag inte har ngn att tjata på och sen känns det taskigt att gå ner i källaren när vi skulle kunna sitta i soffan tillsammans och mysa framför TV-n. Men snart är det eftermiddagar för sambon igen och då är det väl pysseldags för mig=) längtar faktiskt efter att få påbörja några saker. Jag insåg tidigare idag att jag glömt lägga ut bilder på ett av mina projekt, nämligen bordet jag fick efter mormor. Det har målats vitt med en shabby touch, och den fina duken som ligger på har en släkting till min sambo virkat, men det är min mamma som köpt den åt oss.

4 kommentarer:

Hulda sa...

Hei, hei! Har vært innom flere ganger for å se om det var kommet noe nytt, og det var det denne gangen. :) Bordet var nydelig! Virkelig fint! Flott duk også. :)

Stina sa...

Så fint alltså!

Tack gumman, du är såsnäll!
Blommorna är faktiskt köpta, hör här...PÅ RUSTA. VA???
Hehe puss Stina

Nina sa...

hejsan ! hoppas du hade en skön valborg ! jag har haft besök ifrån norge och vi har gottat och frossat i mängder..... kramar

Nina sa...

VAR ÄR DU ? saknar dig ! Hoppas att allt är ok med er! kram