lördag 31 mars 2007

Ohhh... vilka vårkänslor

Tänk vad lite blommor kan göra. Igår var jag uppe till sena natten, viskar klockan 20.00, och planterade lite vårblommor. Just då var det svårt att se resultatet av mitt slit så nu på morgonen var jag bara tvungen att springa ut och titta på mina kreationer, självklart fick även kameran följa med. Gissa om jag blev glad - vårkänslorna kom som ett brev på posten och nu kommer jag gå till jobbet med ett leende på läpparna. Publicerar lite bilder och hoppas att dessa våriga blommor kan ge även andra samma känsla som de gav mig, d v s att sommaren snart är här=)











Måste bara skriva om en annan sak som bidragit till att jag har svårt att sluta le, vi ska på en riktig semester denna sommar. Vi har, tillsammans med sambons familj, hyrt en stuga i en vecka i början av augusti - gissa om det känns underbart. Trodde inte att det skulle bli ngn semester denna sommar heller men så bestämdes det här. Är så förbaskat lycklig. Önskar er en underbar dag!

Inga kommentarer: