tisdag 13 november 2007

Min lilla önskelista

Det finns några saker som jag länge tänkt köpa men som har känts sådär onödigt lyxiga. Så istället för att betala dessa själv ska jag nu göra en liten önskelista där jag kommer att skriva upp sådant som jag önskar mig. Denna lista kommer jag säkerligen att uppdatera både nu och då men det känns ändå skönt att få en översikt över vad jag egentligen vill ha den dagen någon undrar.

Till jul har jag tänkt önska mig en köksassistent av min mamma. Till en början hade jag sneglat på en Kenwood MX271 i färgen beige, men eftersom jag ändå inte kommer ha maskinen stående framme kan jag lika gärna gå på funktion snarare än utseende. Så nu har jag tänkt önska mig en Electrolux AKM3110. Så efter jul hoppas jag att det kommer lukta nybakat här hemma.

I julklapp av sambon har jag önskat mig en mobil. Sort spelar inte så stor roll bara den är hel och ren. Det behöver inte heller finnas en massa onödiga finesser på den eftersom jag aldrig använder dem. Men det är klart, en halvbra Mp3 spelare tackar man ju inte nej till=) Dessa mobiler tycker jag är väldigt fina, z530i, z310i och 6111.

När jag fyller 25 har jag tänkt önska mig pengar till kläder eftersom det är ngt jag aldrig köper längre, förutom till lillan då=)
Men av min älskling har jag tänkt önska mig en bok jag länge suktat efter, nämligen Franske Stemningar. Den är så inspirerande och jag behöver en sådan bok just nu för jag har fastnat när det gäller vårt hem.

Nej nu måste jag börja plocka lite här hemma. Vi ska ha mamma/pappaträff här imorgon och då kan det vara skönt om det är lite ordning på sakerna. Ha det så gott!

Inga kommentarer: