söndag 28 oktober 2007

Läääänge sen

Tänk att jag äntligen kan sitta här igen och författa lite nya inlägg. De senaste månaderna har dagarna rusat förbi och min stora hobby, inredning, har verkligen hamnat i skymundan. Jag har sen sist återigen börjat skolan efter ett års mammaledighet. Numera upptar barn, skola och hem det mesta av min tid och därutöver har vi försökt klämma in lite renovering. Så nu finns det fler rum att inreda men mindre tid att hinna detta på. Men jag ska ändå göra ett försök att fota lite av det vi hunnit med och nu ska jag göra ett seriöst försök att hålla igång mitt bloggande igen. För egentligen tycker jag att det är så himla kul.

Så imorgon kommer jag att ta lite bilder på det som hänt sen sist och förhoppningsvis kan jag klämma in en stund bloggande varje kväll så att jag även hinner kolla runt lite på mina inspirationssidor, dvs andra bloggare.
Syns imorgon!!!

1 kommentar:

Nina sa...

oj ett nytt inlägg;=D jag råkade bara titta in och hallå du lever ! underbart att du är tillbaka på banan igen ! kramar i mängder